Snabb vecka..

Idag var bara 3:e dagen på jobbet..
Men det känns som jag har varit där längre..

Den här veckan har gått så snabbt..
Fredag imorrn..
Och jag ska sova ut!

Även om jag inte jobbar så länge så märker jag verkligen av det..
Igår somnade jag till lite i soffan mitt på dan..
Och sen gick jag och la mig vid 10!!!
10!? Jag!?
Det har nog inte hänt på flera år..
Om jag inte varit sjuk typ..

Men var lika trött imorrse iaf..
Det tar ett tag att vänja sig att gå upp på morgonen..
Speciellt då jag verkligen aldrig varit en morgon människa..
Men jag kommer upp iaf, även om det är knappt..

Men jag hoppas på att få in rutinen snart..
Det är ganska skönt att komma upp i tid..
Man har så mycket mer tid om dagarna att göra saker på..

Vid 3 hade jag redan hunnit jobba, komma hem och städa och gått och handlat lite..
Skönt!

Men imorgon är jag ledig och då ska jag ta sovmorgon till 10!!
Ska bli så skönt!
Hoppas jag somnar snabbt också!

Nu blir det att göra sig klar för natten..
God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: