Helg

Jaha..
Då var det fredag då..
Vilket innebär helg!

Det var rätt skönt att sova lite längre idag..
Dock var jag ju lika trött när jag vaknade iaf, så jag hade lika gärna kunnat gå upp tidigare..
Kände typ ingen skillnad..

Men va trist det blir fort när man inte har nått att göra..
Även om det bara handlar om några timmar..
Får se om jag kanske utökar dagarna och jobbar även fredagar..
Det märker jag nog mer nästa vecka då jag även börjar på terapin igen på måndagar..

Har inte den blekaste om vad jag ska göra i helgen..
Känns lite trist..
För jag känner inte för att bara sitta hemma själv..
Så får väll se vad som händer..

Funderar på om jag ska ta tag i förrådet eller inte..
Vet inte om jag orkar..
Det kommer bli så stökigt..

Aja, får se vad som hittat på..
Ska hoppa in i en dusch till att börja med iaf!


Jag vill så grymt mycket tillbaka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: