Bättre idag

Åh jösses vad trött jag var imorse!!
Sov jätte dåligt inatt..
Jag har sovit, men som jag har drömt..
Och inga bra drömmar..

Och så vaknade jag helt frusen..
Så det blev snabbt in i en varm dusch, fixa sig och gå ut snabbt med Ozzy..
Sen iväg till jobbet..

Som tur är så hittade jag mina skidkläder i helgen när jag sorterade förrådet..
Och dom kom ju väll till pass nu när snön kommit..
Och idag var vi ute och iväg till "backen" så ungarna fick åka lite stjärtlapp..
Så jag höll mig varm iaf =)

Idag har jag mått bättre iaf..
Tror absolut det är för att jag var på jobbet med dom goa barnen..
Svårt att må dåligt då..

Funderar på att hoppa ner i ett varmt bad med en badbomb..
Brukar inte bada så mycket..
Jag brukar mest duscha länge..
Men ändå vill jag ha badkar!
Haha, det är skönt att ha iaf!!
Att som vid sånna här tillfället kunna bada om man faktiskt vill =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: