Torsdag

Då var det sista dagen på jobbet för den här veckan!
Och jag stannade kvar till 3 idag också..
Det är kul att va där..
Och så har man nått att göra..

Men vid 3 kände jag idag att det verkligen räckte..
För det var så mycket liv på barnen idag..
Så vid mellis så började humöret tryta lite..

Så det blev som vanligt hem för att gå ut med hundarna..
Och på vägen till skogen så mötte vi Caramell..
Både Buster och Ozzy är tokiga i henne..
Och jag tror hon löper nu för till och med Buster blir lite knäpp..
Men Ozzy är värst..
Han står här hemma och ylar efter vi har träffat henne..
Nu står han och spanar i fönstret!
Men han är ju inte kastrerad, så han är väll mest frustrerad också..
Lillen!

Nu ska jag njuta av hur tyst ohc lugnt det är här hemma och krypa ner under filten och kolla film!
Nu börjar min helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: