En varg på nattpromenaden!?

Okej..
Jag tror det är dags för mig att gå och lägga mig!

Inte bara för att jag känner mig trött..
Jag ser i syne också..

Höll på att shit my pants när jag var ute med hundarna nyss..
Där går jag lite halvspänd och verkligen lyssnar vad som händer runt omkring mig..
Jag tycker det är läskigt med mörker..
Eller iaf en mörk "skog" där man inte alls ser om någon kan gömma sig..
Så när jag går ut på kvällarna/nätterna med hundarna så blir det lätt att jag spänner mig eftersom jag är lite rädd och måste ha koll hela tiden..

Men för att inte komma på annat spår..
Där går jag iaf och är nojig i min egna lilla värld när jag plötsligt ryggar till då jag ser en VARG lite längre bort!!
Ja eller jag tror jag ser en varg iaf..
Självklart så var det ju inte en varg, utan bara ett litet rådjurskid som står förstenad och försöker att inte göra sig synlig för oss!
Gissa om jag vart lättad!
Haha..

Så fort hjärtat hade börjat slå igen efter sisådär några sekunder så kom hjärnan på sig själv!
"Är du dum i huvudet!? Hur f*n kunde du tro att det var en VARG?? Häääär!?!?!"
Det var vad mitt huvud sa till mig! =P

Så inte nog med att jag tror att alla lite längre och smala pinnar är en orm (jag såg en kopparorm här om dagen när jag var ute med hundarna..och först trodde jag att det är var en jäkligt lång mask, men ser sen när vi kommer cm ifrån den att det är en orm), så ser jag nu vargar också!

Hmm, ja det är väl så det är att bo på landet..
Här kan man aldrig veta vad som dyker upp!

Nu blir det minsan sängen!!
God Natt!

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: