Iväg på fest

Vaknade sent idag..
Tog ut hundarna på en promenad så dom fick springa av sig lite..
Och nu måste jag se till att hoppa in i duschen och börja göra mig iordning!

Ikväll blir det iväg på fest..
Och jag har inte den blekaste vad jag ska ha på mig eller någonting så nu känner jag mig lite små stressad..
Men det är som vanligt med andra ord..
Det är verkligen så typiskt mig!

Men det får väll bli som det blir..
Känner mig lite irriterad och besviken just nu dock..
Men det släpper jag sen..
Känner mig bara väldigt trött på det hela just nu..
Att det typ Alltid är såhär..

Aja, det är inte mitt problem..
Man börjar bara tröttna på att ens försöka..

Nu blir det duschen!
Ha en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: