Ger mig för idag

Nu ger jag upp dagen och kryper till sängs..
För nu har till och med jag blivit trött!

Har haft en jätte mysig kväll med dom bästa..
Blev middag på Vapiano..
Hur gott som helst..
Sen fortsatte jag och Jessica in till söder och tog en öl/cider till där på en uteservering..
Sen dök även Lisa upp som letat efter oss på alla 3 Vapiano´s i stan..
Sötisen, haha..

Och är jätte glad att Jessie blev glad över sin present! =)
Hon fick en långklänning som vi alla 3 köpte men i olika färger..
Hon fick ju allt stulet på vägen hem från Dubai..
Och den klänningen var liksom lite speciellt med..

Så efter bara någon vecka efter vi kommit hem såg jag på fb att en gammal bekant befann sig i Dubai..
Så jag chansade och hörde av mig till henne och kollade om hon skulle kunna kolla efter den och köpa den åt mig..
Och jag hade tur..
Den fanns kvar =)
Så hon köpte den åt mig..
Så tack snälla Melissa för att du fixade det åt mig!!

Har haft så svårt att hålla mig från att försäga mig eller att ge den i förskott..
Jag är värdelös på sånt, att hålla det hemligt..
Jag vill inte vänta på att göra nån glad..
Jag vill göra det på en gång =)
Men jag lyckades hålla mig i över 1 månad =P

Så nu är det bara för sommarn att komma så vi kan ha våra klänningar!
Ja, eller jag måste hinna flytta och skaffa utemöbler först..
Men sen så =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: