Hemma igen..

Nu är jag hemma från Jessica igen..
Eller har varit hemma ett tag nu, men iaf..

Åkte över för att kolla lite schlager och dricka lite vin..
Vilket vi gjort dom senaste helgerna..
Dock har vi inte kollat särskillt mycket på schlagern innan..
Då har resan till Dubai tagit upp vårat intresse..
Men ikväll hörde vi iaf typ alla bidrag..
Mysigt att träffa tjejerna lite..

Sen blev klockan mycket och det var dags att röra sig hem..
Det tar ju trots alls dryga timmen att åka!
Hade lilla Ozzy med mig också..
Måste lära lillen att åka tåg och så..
Han tycker det är lite jobbigt och blir lite stressad ibland när det blir för mycket folk och så..
Men hem brukar det gå bra då det brukar va ganska tomt med folk..

Men den här hemfärden blev lite jobbigare..
Både för honom och för mig..

Först sätter vi oss på bussen som kördes av en galning..
Det kändes som om han hade druckit för han körde ungefär där efter..
Full fart frammåt!!!
Men vi överlevde och kom i god tid till pendeln iaf..

Sen kommer pendeln efter 10 min och vi sätter oss själva och kurade ihop oss i ett hörn..
Lungt och skönt tänkte jag..
Snart hemma..

Men så i centralen så kliver det på 3 stycken mörka killar och sätter sig runt om mig!!
Fulla och dana var dom, och jag känner hur dom stirrar på mig..
Fick ont i magen så fort dom satt sig runt mig..

Sen börjar killen framför mig prata lite med mig så dålig svenska..
Han fick syn på Ozzy och började fråga vad han hette och så..
Sen ville han klappa honom, men Ozzy blev rädd så jag sa det till honom att han är lite rädd av sig då det är jobbigt för honom att åka tåg och att han är så liten..
Det var okej..
Sen frågade han efter mitt namn och vart jag bodde och så..
Jag svarar och känner att det börjar bli jobbigt..

Sen frågar han om det finns nån annan än Ozzy och mig..
Vilket jag därpå svara att det fanns 2 till..
En Buster och så Du..
Det kom lika snabbt ur mig som om det skulle va sant..
Och det fick mig nästan att börja gråta..
Vetskapen om att du inte finns där längre..
Att jag inte kan ringa dig när jag är rädd, och känna mig trygg..
Det var fruktansvärt jobbigt..

Killen frågar igen om det finns nån annan är mig och Ozzy och jag svarar samma sak igen, men med lite sorgsnare röst..
Killen reagerade nog på det och frågade om jag ljög för honom..
Nej svarade jag honom då, men jag tror han såg att jag ljög..
Det är inte så svårt att se när jag ljuger, för jag är väldigt dålig på det!

Tillslut var det iaf dags att snart gå av och då tar han min hand och håller den hårt..
Säger att jag ska ha en trevlig helg och att jag får sällskap av hans vän som också ska av..
Då börjar hjärtat slå snabbare och jag får tillbaka den oroliga känslan i magen..
Så jag går med snabba steg hemmåt och ringer mamma lite snabbt som kommer och möter mig..

Jag hatar att behöva känna mig rädd..
Och jag hatar att känna ett sånt obehag..
Efter att jag en gång blivit förföljd av en man (även då en utländsk tyvärr) som suttit och taffsat mig på benen och sagt att han bodde stationen efter mig, går av med mig vid min station och frågar om jag inte vill med honom hem på lite vin och räkor och ha det trevligt..
Jag sa att jag skulle hem, att jag inte ville och att min mamma väntade på mig..
Det var inget som hindrade honom, utan han följer efter mig hela vägen hem..
Går med mig till porten och ställer för dörren och vägrar låta mig gå in..
Sen börjar han prata med mig om vad jag gillade i sängen och sa att han var vädigt bra, att jag skulle få en skön upplevelse..
När han står med ryggen till slår jag koden till porten och lyckas få upp dörren..
Men han vägrar gå och han börjar följa med mig upp..
Då jag säger åt honom att gå för 10:e gången så vänder han faktiskt sig om och går därifrån..
Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv..
Jag har aldrig varit så rädd för att jag skulle bli våldtagen som jag var där och då..
För där jag bodde då låg det en skog precis bakom huset, och eftersom han vägrade släppa in mig och började prata om hur bra han var i sängen och vägrade ge med sig, så var jag rädd att han inte skulle ta mitt nej..

Efter det var jag rädd jätte länge och vågade inte åka någonstanns själv..
Och så fort det kom en utländs kille och satt sig i närheten av mig så blev jag livrädd och började nästan gråta..
Det är inte alls något illa menat, men jag drar tyvärr många över en kamm..
Absolut inte alla!!
Men det är bara för att jag råkat ut väldigt mycket för utländska dräg som många åker med i farten..

Jag önskar jag slapp känna så..
Men jag kommer nog alltid vara på min vakt..
Jag är alltid rädd att gå själv på natten..

Men nu är jag iaf som sagt hemma och ska krypa ner och försöka sova..
Det gick ju inte så bra förra natten, så jag hoppas det går bättre nu..

Sov gott alla!



Kommentarer
Postat av: jempa

Hej! Vad kul att du ska få åka till Dubai! Jag vill verkligen tillbaka dit! En helt underbar stad!



Vi bodde på ett lägenhetshotell som heter Savoy Park. Det var ett litet och mysigt hotell med en underbar takterass med pool o jacuzzi.

Hoppas mitt svar hjälper dig!



2011-02-20 @ 16:30:28
URL: http://jempas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: