Sjuk?

Fy fasiken vad jag mår dåligt!
Mår så illa och det går inte över!

Har inte kunnat sova en blund inatt!
Även om jag blev trött igen vid 1 tiden!

När jag kom hem igår vid 13 tiden så gick jag och la mig för att försöka sova lite..
Den senaste veckan har jag nämligen haft en oerhört jobbig sömnbrist..
Det är nästan så jag skulle kunna räkna timmarn asom jag verkligen fått sömn på, på mina båda händer!
Var länge sen som jag verkligen sov så här dåligt..
Eller snarare, inte sov..
Det spelar ingen roll hur trött jag än är, jag somnar inte..

Men igår när jag la mig så lyckades jag somna..
Och satans va trött jag var när mamma ringde mig för att försöka väcka mig..
Det gick knappt att öppna ögonen..
Så jag passade på att sova..
Hoppades att sova hela natten..
Men vaknade vid 11 på kvällen igår..
Och efter det var det kört!

Så nu har jag suttit uppe 2 timmar..
Vill gå och försöka sova lite igen..
Men kanske inte är så bra?!
Då sover jag kanske så länge och då är det kört igen sen till natten..

Aja, bara mitt förbannade illamående går över..
För jag har ändå ätit ordentligt när jag kom hem och så sen..
Även när jag vaknade så lagade jag faktiskt mat..
Jag hatar att må illa..
Det är det värsta jag vet!

Får se om jag orkar åka till mamma senare eller inte..
Mår jag såhär så kommer jag inte orka..
Men jag måste verkligen ha mina saker som är hos henne =S
Får lösa det på nått sätt..

Nu blir det väll att försöka sova nån liten timme iaf..

God natt/God morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: