Orolig

Tiden har bara runnit iväg nu ikväll sen jag kom hem..
Och jag måste verkligen gå och sova för jag ska upp om 5 timmar igen..

Men jag har försökt skriva ner lite saker som jag tycker är viktigast att få ur mig imorgon..
Men det gick inte att hålla det till 2-3 punkter!!!
Även om jag försökte..
Pennan gick iaf och jag har typ 1 ½ sida med enbart punkter som är en liten hint om vad jag vill säga!
Kommer ju aldrig hinna få svar eller få så mycket av det sagt på en ynka timme..
Inte ens det..

Jag hoppas verkligen det blir längre än så..
Förstår inte annars hur det ska funka..
Man hinner ju knappt med det när man är själv..
Hur ska 2 personer kunna ta nått så stort på 50 min??

Aja..
Får se imorrn..
Pappret har jag stoppat ner i fickan redan iaf så jag vet att jag inte glömmer den..
Och ska se till att bre en macka så jag hinner få i mig frukost innan jag åker..
Annars svimmar jag väll på vägen dit..
Medicinen måste jag ta fram också, för den måste jag ta innan jag åker så den hinner verka innan jag är framme!!!

Imorrn kommer inte va en av mina favorit dagar..
Det är ett som är säkert iaf..

Men försöker fokusera på det efter..
När det sjunkit in..
Fokusera på att komma mer framåt..

Jag har en käpp i hjulet just nu..
Men när jag väll fått bort den, då grejar jag nog det mesta i min väg..

Nu MÅSTE jag lägga mig!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: