Dan före dan före dopparedan

Hmm..
Jag är nog en dag före i huvudet idag!
För jag trodde det var fredag för en stund..

Glömde även bort att det är JULAFTON på lördag!!
Ska över till mamma imorgon och spendera jul hos henne..

Men jag vill helst inte ha jul..
Så kommer försöka tänka att det är vilken dag som helst!
Hadde hellre sett att det var en vanlig helg..
För jag känner mer för att träffa tjejerna och dricka gott och gå ut!

Blev sugen på Jessicas Caipirinha =)
Eller en Mojito..
Eller ännu bättre, en hallon Mojito!


Men men, jag får väll vänta tills nästa vecka och NYÅR!!!
Sjuuukt..
Hur kan det vara nyår nästa helg?
Men till nyår hade det inte suttit fel med lite Moët vid 12 slaget iaf..
Hade även gärna provat på QV Discobitch också..





Men det är lite för dyrt för mig just nu..
Så jag lär väll få klara mig på den vanliga fejk champangen Asti Cinzano..
Den är ju helt klart godkänd iaf =)



Blev mest ett inlägg om alkoholhaltiga drycker..
Men det är vad jag helst dricker iaf =)
Om det är någon som skulle vilja bjuda mig på en drink eller nått någon gång, så vet ni vad ni kan bjuda mig på ;)

Jessica, det där med att planera nyår i tid sket sig ganska rejält för oss nu va! =)
Nu får vi se till att försöka fixa upp det!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ganska så! Men det brukar ju bli bra ändå! =)

2011-12-22 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: