2 veckor kvar

Tänk att det bara är två veckor kvar till julafton!
Och 3 veckor till nyår!!

Det är så sjukt vad tiden går snabbt..
Måste ju faktiskt börja planera lite snart..

Nästa år hoppas jag blir ett bättre år än det här året har varit..
För det här året har varit ett utav dom tuffaste åren jag någonsin gått igenom..
Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjort..
Och jag har aldrig fått kämpa så mycket..
Så jag tror jag har en bra chans till ett bättre år nästa år!
Och det är skönt iaf!

Idag har jag städat och fixat överallt..
Ska bli skönt att lägga sig i en nybäddad säng sen..
Blir nog om inte allt för länge..
Börjar bli trött..
Och uttråkad..

Så lika bra att försöka komma i säng i tid så man kanske kan vända om dygnet rätt igen..
Blir så lätt att man somnar sent och vaknar sent!
Så ska försöka ändra tillbaka det..

Först måste ju iaf hundarna ut för en liten promenad..
Sen får det bli sängen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: