Ozzy

Idag är det tisdagen den 30:e augusti, och det är ingen vanlig dag idag..
Det är nämligen min minstings dag!

Idag fyller han hela 1 år!
Det är sjukt vad tiden går..
Jag har ju inte haft honom ett helt år ännu, men iaf..

Kommer ihåg när jag hämtade honom..
Hur liten han var och hur jag fick ha honom innanför vinterjackan för att han inte skulle frysa ihjäl..



Han var så himla liten!
Hans matskål var nästan större än vad han själv var..
Och han var så rädd och ville va i famnen hos mig nästan hela tiden..
Det är knappt så jag kommer ihåg det..



Nu har han blivit stor..

Eller ja stor är han ju inte..
Men om man jämför med hur liten han var då, så är han stor..

Han har blivit en riktig liten buse och är full av energi..
Är så glad att jag struntade i vad en annan person tyckte, och gick efter hjärtat och vad jag verkligen ville..
För jag ångrar inte en sekund!

Jag älskar min lilla kille!



Grattis på födelsedagen min lilla Ozzy <3



Kommentarer
Postat av: mamma

ohhhh...sööötisen.Grattis ozzy

2011-08-30 @ 19:39:43
Postat av: Anonym

2011-08-30 @ 19:40:46
Postat av: mamma

sööötisen..Grattis Ozzy

2011-08-30 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: