Hemma

Är hemma sen ca timmen tillbaka.

Haft en jätte mysig dag med min söta lilla Raxa!
Trotts att jag är krasslig..
Träffade älsklingen jätte snabbt också..
Fick vägbeskrivning av honom =)
Tur man har honom minsann =)
Så nu vet jag vart han jobbar..
Ja eller snart jobbade!
Han byter ju jobb snart..
Stolt!

Nu är jag dock jätte trött..
Väntar på att hjärtat mitt ska komma hem från fotbollen!

Har rostbiffen i ugnen..
Men den får ätas imorgon för den tar ju evigheter att tillaga!
Så det blir nacho tallrik till middag ikväll..

Så när han kommer hem ska jag bara krypa ner i soffan och kolla lite tv och käka..
Sen blir det nog att försöka sova..

Får väl se hur det slutar..
Gick ju inte så bra inatt heller..

Men jag säger god natt redan nu!
God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: