Lördag

Jag har verkligen noll koll på vilken dag  det är när jag jobbar på helgerna!!

Igår kväll mötte jag upp Jessie och hamnade tillslut på söder efter att ha dissats av sällskapet vi skulle möta upp..

Så istället gick vi till hjärtat där han var och tog oss en liten cider..
Sen ringde söta lilla Bella som var på ett ställe och ville att vi skulle komma dit..
Så efter cidern begav vi oss dit och satt där och snackade lite..
Mycket trevligt, inte träffat henne på jätte länge!

Sen blev det hem i tid eftersom jag skulle jobba idag..
Har så ont i fötterna nu efter dagen, då vi hade mycket att göra..
Men dagen gick fort iaf och vi sålde jäkligt bra!! =)
Hoppas på samma resultat imorgon, men med mindre otrevliga kunder!

Sen blir det heldagar fram till onsdag!
Torsdag och fredag är inbokade med trevliga saker iaf då jag är ledig så det ser jag fram emot =)
Torsdag blir bio med tjejerna =)
Och fredag blir Friday´s med Sofie som på dom gamla goda tiderna =)

Sen blir det JOBB även nästa helg..
Gillar inte att jobba så mycket helger, men det blir det förhoppningsvis lite ändring på sen..

Nu sitter jag här med 4 killar som tittar på tv..
Är inte så himla intresserad av fotbollen måste jag ju säga, men det är trevligt med trevligt sällskap iaf =)

Kommer nog sova gott inatt iallafall =)

Nä ha en trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: