Bra dag!

Idag åkte jag iväg till farsta för att lämna lite papper..
Det första stoppet blev arbetsförmedlingen och det andra stoppet blev hos soc..

Det var sista gången jag behöver fylla i papper och skit hos dom idag!!!!!!
Och jag lovar er att det känns hur skönt som helst!
För den 1:a Juni har jag en tillsvidare anställning på 75% till vinter!!!!

Efter det strosade jag runt lite och mötte upp mamma och lilla mormor!
Jag har verkligen världens bästa mamma och mormor!!!

Nu ska jag hoppa in i en dusch lite snabbt och göra mig klar för att möta upp syrran i stan..
Ska träffa upp Jessie och Jeanette också och sen ska vi gå på Sex and the city 2!

Sjukt mysigt ska jag ha det!
Har dock hört från älsklingen att den inte ska va bra..
Inte för att han har sett den, men han har hört folk säga det..
Vi får väl se, jag tror jag kommer gilla den vilket fall som helst..
Det är ju endå sex and the city =)


Det här blev en bra dag =)



Kommentarer
Postat av: veronica

grattis gumman =)))) skoj ju...förstår att det känns skönt....nu blir det ju lite mer penngar att röra sig med också ju =)))

jag vill också gå och se den filmen.....

kram

2010-05-28 @ 09:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: