Mitt lilla hjärta

Hittade lite bilder på när Buster var liten och kände att jag var tvungen att lägga upp några..
Snutten vilken liten plutt han var..

Skönt att ha han hemma igen!
Ska ligga och mysa hela helgen..
Tänker bara ta det lungt i helgen..

Ska strax gå och lägga mig under täcket och gosa med honom..
Är jätte trött..
Älsklingen är inte hemma, så jag vaknar väl till sen när han kommer hem och Buster börjar skälla..
Men men, då vet jag ju iaf att han kommer hem..

Här kommer några underbart söta bilder =)


Snutten har precis kommit hem till sin nya mamma..

Han var lite piggare senare på dagen..
  
Riktigt liten, liten plutt..

Myser i solen =)

Helt slut av allt bus i solen..

Kan inte fatta att han var så liten..
Mitt hjärta!!!

Jag Älskar Min Hund!



Kommentarer
Postat av: Inger

Han e så söööööt =D

Jag är så glad att du pratar med mig igen!!! Du anar inte. Jag älskar älskar älskar dig!

Jo jag har börjat gilla nuggets sakta men säkert haha =D

2010-03-21 @ 14:41:34
URL: http://ingerandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: