Måndag

Ny vecka..
Nya tag!

Veckan som var har varit en av dom jobbigaste på väldigt länge..
Speciellt helgen..
Det är bara ett fåtal personer som kan förstå..

Värst av allt var lördagen!
Det var flera år sedan jag mådde så dåligt!
Hade sån ångest och ville inte alls med livet!

Huvudvärken efter allt gråt fick mig att nästan kräkas ett par gånger..
Och ögonen kändes som dom höll på att tryckas ut ur huvudet..

Tankarna var för många för att få det att fungera..
Och ingenting blev riktigt rätt..

Det finns saker jag ångrar jätte mycket att jag ens fick ur mig..
Men mycket behövdes även ut..
Nått jag inte var säker på att det skulle lösas, fick efter många timmar ett slut.
Och det blev till det bästa..

Idag är det en ny dag och den har varit helt okej..
Jag var uppe och åkte iväg till jobbet förre tuppen..
Skrev papper och jobbade ett par timmar..

Nu är jag inte längre praktikant, nu har jag timanställning iaf. vilket jag är väldigt glad för..
Hoppas det kan bli så pass många timmar att man sen kanske kan klara sig helt själv..

Sen blev det hem och ut med Buster i det sköna vädret..
Han gick omkring och nosade för fullt tills han fick busa av sig med en annan vovve..
Dock var han inte sig själv, för han blev lite rädd för den och ville inte riktigt leka med honom helt..
Sen tyckte han att han var lite för hårdhänt med honom så han drog in svansen mellan benen och kom och satt sig tätt emot mitt ben..
Den andra hunden var en dalmatiner så han var ju en aningens större än lilla Buster..
Så Buster tröttnade och ville inte alls leka mer och struntade i honom och när vi var på väg att gå hemmåt var han inte svår att få med sig..

Nu tänkte jag sätta mig och plugga igenom lite med min hudvård..
Sen måste jag komma på vad vi kan äta till middag idag så man kan få i sig lite mat senare när älsklingen kommer hem..

Sen blir det bara tv:n som gäller..
Är förkyld och vill inte att den ska förvärras..
För som den är nu går att leva med, men jag vill inte åka på feber och hosta och skit..
Det har jag inte tid med nu när man ska jobba i veckan!

Till stora syster vill jag bara säga tack!
Tack för att du fanns där i lördags för mig..
Även om jag inte behöver komma ner till dig av den anledningen jag hade behövt när vi pratade då så vill jag iaf komma ner så snart jag kan..
Saknar dig och ungarna jätte mycket..
Älskar dig!

Till lilla syster vill jag bara säga att jag saknar dig..
Det var en riktigt helvetes vecka förra veckan, men jag är glad att det ordnade upp sig..
Älskar dig också!

Och till älsklingen min vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR DIG!
Du är det bästa och jag vill aldrig leva utan dig!
Jag är glad att vi löste det efter mycket om och men..
Men jag tror att vi båda behövde det som hände!
Jag kommer alltid älska dig!
För alltid!!!

Jösses vilket inlägg ni fick nu..
Men nu vet ni att det är okej med mig igen iaf..
Och det är väll alltid bra?




Kommentarer
Postat av: Cameli

Tack för dina otroligt fina ord i bloggen, hjärtat. Det värmer ska du veta! PUSS

2010-03-22 @ 22:18:45
Postat av: veronica

jag ÄLSKAR DIG OCKSÅ !!!!

finns alltid här för dig..och ja du måste komma ner snart....

känns så skönt att höra att du mår bättre igen och att allt löst sig...

massa kramar och pussar

2010-03-23 @ 19:09:05
Postat av: Pink Guerilla

Duktiga Suzz - Du är så stark! Miss you! KRAM!

2010-03-23 @ 22:02:35
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: