28-01-10

Redan torsdag!
Veckan har verkligen gått snabbt!

Har stor syrran och ena systersonen här på besök..
Var bara igår jag var hemma och inte träffade dom..
Igår var en hemma dag..
Målade om hallen och möblerade om..
Men nu vill jag flytta!!!!

Mötte upp syster och hennes kompis Jenny och hennes barn som hon åkte upp med..
Jätte gullig tjej!
Vi åkte till gamla stan och gick igenom där..
Sen gick vi och kollade in slottet och vakterna..
Ungarna hade ju aldrig sett det förut..


Tyckte lite synd om dom som var tvugna att stå där ute i kylan och frysa för att dom skulle skjuta lite..

Och efter en stund när dom började prata om slottet så gav vi upp..
Då började vi frysa för mycket..



Så vi gick vidare mot centralen för att gå och fika lite och tina upp..
Allas fötter hade vid det här laget frusit till små is klumpar..

Sen gick vi och strosade runt och kollade lite..
Dom andra shoppade en hel del, medans jag bara såg på..
Det är så tråkigt att inte kunna shoppa =(

Sen när Jenny och barnen åkte så fortsatte jag och Veronica en liten stund till..
Och då kunde jag verkligen inte hålla mig..
Jag var verkligen TVUNGEN att köpa ett par stövlar..
Det var kärlek vid första ögonkastet!
Och jag visste att om jag inte köpte dom skulle jag ångra mig!

Bilden gör dom inte riktigt rättvisa för dom är 100 ggr snyggare på!
Så nu är jag ännu fattigare!
Men dom var värda var enda krona..

Älsklingen jobbar över idag och kommer inte hem förns sent..
Men då finns mat klart iaf..
Och så har jag slängt ihop en snabb men otroligt god effterätt..

Smula sönder lite digestive kex..
Blanda ihop grädde och kesella och häll på lite bär..
Klart =)

Nu ska jag sätta igång med fiskgratängen!

Puss mina sötnosar!



Kommentarer
Postat av: Mette

MUMX!

2010-02-07 @ 22:54:40
URL: http://mirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: