En dag före

Jag har varit en dag före hela veckan..
Jag tycker det känns som fredag idag..

Men jag är glad att det inte är fredag för jag är jätte trött..
Och jag vill göra nått kul i helgen, och vill inte va seg..

Var på möte idag..
Gick bra och känns väldigt skönt att veta att ens cv är bra..
Den behövde jag inte skämmas för..

Sen gick jag runt lite i farsta och kollade..
Köpte lite små saker jag behövde..
Och sen hittade jag en kavaj på rean som hade ytterligare 25% + att jag hade kvar 150 kr i värdecheckar som jag fick från förra jobbet..
Så jag behövde bara lägga ut 150 kr själv =)
Helt klart ett kap, då den på ordinarie pris kostade 600..

Sen blev jag så sen hem så jag fick slänga i mig lite mat..
Och sen springa iväg igen för att åka till tandläkarn..

Där gick det bra, hon putsade tänderna och så bara..
Hon tyckte jag hade jätte fina tänder som var raka och fina..
Haha, jag som alltid hatat mina tänder då jag tycker dom är ojämna och dant..
Därför vill jag aldrig le så tänderna syns på kort =P
Men det är väl bara en själv som tycker så...
Så jag får väl lita på hennes ord och börja tycka om dom jag med och börja le lite mer =)

Nu är jag jäääääätte trött och måste komma på nått att äta..

Det var min dag iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: