Hoppsan..

Oj va tiden går..
Är så jäkla kass på att uppdatera mig här nu för tiden..

Men jag har ingen ork..
Ingen lust..
Ingen motivation alls till det för tillfället..
Sorry..

Men så får det va..
Kommer väll tillbaka till det nån gång..
Men tills dess får ni stå ut med lite torka här..

Har jobbat en del på senaste..
Och tror det kommer sluta bra också..
Kan alltid hoppas..

Imorrn kommer Veronica och ungarna upp..
Ska möta upp dom när dom kommer med tåget imorrn..
Sen knycker jag ungarna och hunden och drar till Inger =)
Där kommer vi stanna nån dag =)
Gud va vi ska mysa!!!!

Nu ska jag strax packa ihop lite saker jag måste ha med mig..

Tills nästa gång..
En stor puss till mina bästaste!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: