halva veckan över

Onsdag..
Äntligen!

Dom här dagarna har jag varit sjukt trött..
Och idag var inget undantag!
Satt på jobbet och kände hur ögonen knappt ville hålla sig öppna..
Sen att man fryser på det hela gör inte saken bättre..
Tur man tog tjocka polotröjan!
Och att dom har varm choklad =)
Det blir ett par stycken när man är där..

Känner att jag skulle behöva mina glasögon nu..
Var inne igår för att kolla hur det gick med dom..
Men då hade dom inte skickat iväg dom ens..
Så nu får jag vänta en vecka till!
Men det kommer nog bli skönt att kunna se ordentligt när jag jobbar vid datorn..

På jobbet har dom en korg med godis i som man får ta av..
Och där var jag och tog ett par godisbitar till mitt skrivbord för att ha när jag började jobba igen efter lunchen..
Efter det kommer en kollega in till mig med en plastpåse full med godis i..
"Jag märkte att du hade hittat dig till godisskålen nu" sa han glatt och räkte över påsen..
"Här har du lite att ta med dig hem"
Hahaha, "lite" att ta med..
Jag fick nog med mig 3,5 kg godis hem =)

Så nu sitter jag här och smaskar lite på en tomtechoklad medans jag väntar på att tvätten ska bli klar..
Kanska borde diska också..
Men det är ju så förbaskat tråkigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: