boring

Idag har jag varit ledig..
Var jätte skönt i morse då man inte behövde gå upp så tidigt..
Var nog ganska trött för jag somnade om hela tiden när klockan ringde..
Så jag gick upp vid 12 :S
Men men..

Har varit riktigft effektiv idag..
Har vikt alla kläder i garderoben och fixat..
Hängt in tvätten..
Diskat och dammsugit..
Och så håller jag på att baka kladdkakemuffins just nu..
Måste ju ha nått gott till kvällen..

Vi är verkligen 2 små gottenassar..
Så nu har vi iaf till ikväll och imorrn =P

Skulle behöva åka hem till mig och hämta räkningar och lite annat, men jag orkar verkligen inte..
Blommorna skulle behöva sig lite vatten också..
Hoppas dom inte hunnit dött bara..
Då blir jag lite ledsen..
Får fixa det imorrn efter jobbet..
Om jag hinner..
Hmm..

Får väll se om jag orkar tvinga mig på bussen och åka iaf..
Nu ska jag iaf se till muffisen så dom inte bränns..

Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Thisse

Ska bli smarrigt älskling :)

2009-09-24 @ 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: