Vad händer!?

Idag har jag inte alls mått bra..
Varken fysiskt eller psykiskt..
Men det är det psykiska som spökar mest för mig nu..

Jag åkte till jobbet men kände på en gång att jag inte skulle orka med dagen..
Så Jenny skickade hem mig..
Man är fortfarande ovan vid att man får må dåligt..
Ovan att dom är så snälla och förstående och faktiskt bryr sig..
Dom är så himla underbara..

Ikväll är det bowling med kontoret..
Efter det tacobuffé..
För tillfället vet jag inte om jag ska åka på det..
Jag är så kluven där..
Jag både vill men vet inte om jag klarar av det..
Ja ja, det är inte förns vid 5 så jag hinner tänka ett tag till..

Hatar att må dåligt..
Har haft en tuff vecka och åkt på ett par ångest attaker..
Det är väldigt mycket nu i huvudet på mig..
Och det har hänt och händer så mycket runt omkring mig nu..
Det tar ett tag för mig att komma in i det hela..

Sen finns det så mycket annat som snurrar i huvudet..
Och det finns inget jag kan göra åt det..
Mer än att bara vänta..
Hålla ut och testa tålamodet..

Har min lilla bebis hemma igen..
Så jag ska krypa ner i sängen och vila med honom..
Han ligger där på kudden och sover och det såg så skönt ut!

Och grattis Inger till jobbet!!!!!!!!!!!!!!!
Nu kan vi alla äta lunch tillsammans och ses lite oftare..
Ja, om vi har lunch sammtidigt förståss =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: