Förlåt

Förlåt alla ni som inte fått nått svar från mig..
Men jag orkar inte..
Jag vet liksom inte vart jag ska börja..

Igår låg jag helt total deckad av mediciner i stort sett hela dagen..
Jag vaknade på morgonen och orkade inte gå till jobbet..
Sen blev det värre efter att dom förbannade räkningarna hade betalats..
Och det var väll lite där som allting brast..

För många kanske det inte är nått man kan må så dåligt över..
Men det är det för mig..
När man sitter där och betalar in och ser hur pengarna försvinner och att man inte kommer ha pengar så man kan betala allt är fruktansvärt jobbigt!
För mig är det det iaf..
Jag känner mig så totalt värdelös som person och självförtroendet sjunker ner i ett djupt hål i marken och täcks över med sand!

Vetskapen om att man också behövt låna pengar är fruktansvärt jobbig..
Pengar så man kan betala viktiga saker som verkligen är nödvändiga!
Jag tackar gudarna att jag har sånna vänner som jag har..

Och sen då..
Allt annat som behövs utöver det..
Typ MAT..
4 kr kommer man inte långt på med att leva på hela månaden..

Jag vill bara vakna från denna mardröm..

För just nu känns mitt liv som en sådan..
En riktigt stor mardröm..
Hur ska jag väcka mig ifrån den?
Vart hittar jag orken att övertala mig själv om att allt löser sig?

Ni kanske kan se det..
Men det gör inte jag..

Jag orkar bara inte känna mig så liten och värdelös som människa..
Det tar ordentligt på mina krafter och jag vet inte hur jag ska handskas med det..

Man tycker ju kanske att jag borde vara van vid det här laget!!

Jessica!
Tusen tack för hjälpen gumman!!
Jag hatar att behöva be om hjälp, men verkligen tack för att du fanns där med hjälpen!
Älskar dig gumman!!!!

Nu måste jag ta en lugnande då allt bara håller på att bubbla upp igen..
Så förlåt sötisar om jag är frånvarande och inte svarar er!

Nu vet ni iaf lite om varför jag inte gör det!

Dags att decka!




Kommentarer
Postat av: Chris Andersson Karinsdotter

Jag finns också här, bara så du vet!



..Men gumman, jag tror inte ditt resonemang kommer hjälpa dig ta dig upp ur allt jobbigt. 2dags att decka" ... låter inte alls bra. när du känner sådär, fly inte in i tablett djungeln utan ta ne promenad eller ngt. Friskluft kan göra massor av gott för stjälen! Självklart är mediciner en bra hjälp, men jag blir orolig när det känns som att du tyr dig till dem sådär :(



STOR KRAAAAAAM. Jag älskar dig.

2009-10-25 @ 18:25:43
URL: http://chriskarinsdotter.blogspot.com
Postat av: veronica

hej gumman....

skulle du vilja komma ner till oss ett tag???

få litte ny miljö och annat att tänka på....

du vet att du bara kan ringa om du vill prata el vad som helst...jag finns alltid här och har alltid tid för min syster =)

jag vet hur du känner det men du är stark och du har klarat av väre saker...tänk positivt på dem bra saker du har nu det kommer hjälpa massa....

jag vet hur det är att känna sig otilräklig...men alla går igenom perioder då det bara blir för mycket..man hakar upp sig på allt som är dåligt i stället för det som är bra...för oftast kanske det är mer negativa skaer än positiva...men du har en familj och syster barn som älskar dig du har vänner som bryr sig om dig och du har tisse, en egen lägenhet som du klarat av att bo i själv trots att du tyckte det var grymnt svårt och ensamt i början ...du har hamnat på ett jobb där dem är måna om dig där du har möjlighet att komma ut i verkliga livet i din egen takt...och så får vi ju inte glöma lilla söttnosen buster heller =)))

du ser det finns massa saker som du har som du ska vara glad och stolt över...du har fixat det ingen annan....du är en tjej som är snäll och omtänksam..kan ha ett häftigt humör men det har väl dem flesta...pojkarna har fått det efter dig hihihih tur vi inte har någa dörrar hemma =)

du kan en massa..det är bara din tro på dig själv som behöver stärkas...för nu fixar du sånt som att ringa och boka tider och avboka tider mm själv...tänk hur långt du har kommit på ett år...JAG ÄR JÄTTE STOLT ÖVER DIG OCH TYCKE DU ÄR GRYMNT DUKTIG!!!!!!

ÄLSKAR DIG MASSOR..

kram från både mig och killarna....

2009-11-02 @ 09:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: