??????

Idag har jag inte nån bra dag..
Den började inge vidare och det har bara gått utför sen dess..

Jag känner mig så nära bristningsgränsen nu att det skrämmer mig så jäkla mycket..
Det är för mycket för mig just nu att jag är så nära på att ge upp allting!

Jag orkar inte..
Och jag vet inte hur jag ska göra för att känna att jag ska ta mig igenom allt nu!

Ångesten börjar dyka upp allt för ofta igen och jag kan inte hejda den..
Och just nu orkar jag inte med någonting!

Jag som hade lyckats komma så långt..
Kommit så långt bort från allt som hade med att må dåligt och ha ångest och sånt att göra..
Men nu har jag trillat dit igen..
Ganska ordentligt..
Och det skrämmer mig..

Så förlåt alla sötisar för om jag inte kommer va så tillgänglig ett tag..
Men jag har inga krafter kvar nu..
Jag måste plocka upp alla jävla förbannade bitar igen..

Jag har fasat för den här dagen!!!



Kommentarer
Postat av: Jess

Finns här gumman!

För alltid. Vill att du ska veta det.

Älskar dig <3

2009-10-23 @ 18:28:26
URL: http://jessicawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: