Fredag, fredan underbara fredag

Idag är det en bra dag!

Skumt egentligen då jag sov dåligt inatt och bestämde mig för att inte somna om när älsklingen gick upp vid halv 8..
Låg och mös lite kvar i sängen dock med Buster..
Han är så himlans go min lilla plutt..
Han sover inte i sängen med oss på nätterna..
Men så fort älskling går upp så hoppar han upp i sängen och lägger sig vid mig och somnar..

Jag brukar somna om så snabbt (om jag ens vaknar) efter att Thisse gått upp, så jag brukar inte märka att Buster gör så..
Det är älsklingen som sa det här om dan..
Men imorse var jag ju vaken så 5 minuter innan Thisses klocka ringde så var Buster vid sängen och pep lite och svassa runt..
"Gå och lägg dig" var mitt svar till honom..
Sen när baby´s klocka ringde och han skulle gå upp han han inte mer än sätta sig upp i sängen förns Buster kom rusandes och hoppade upp och la sig vid mig och gosade in sig =)
Blev så full i skratt för det var så himla gulligt..
Han är så himlans kelsjuk på mornarna..
Men jag älskar det =)

Sen var det tänkt att jag skulle träffat Sofie i stan vid halv 11..
Inte träffats på jätte länge nu..
Men så blev det förhinder..

Det var meningen att jag skulle åkt och storhandlat idag sen på eftermiddagen, men det blev ändrade planer på det med så var tvungen att åka tidigare..
Så det blev ingen Sofie..
Och inget storhandel heller för den delen till slut..
Det blev bara hem och hämta lite grejer..
Blir storhandel imorrn istället..

Sen när jag kom hem så satte jag igång och frosta av frysen..
Att en frys är så stor egentligen..
Det var så igenfrostat så det fick ju knappt plats nått där inne..
Fick tömma 3 stora skålar med is..
Men nu är det så fint där inne så, så imorrn får maten plats =)

Nu ska jag strax ta och stor städa..
Ser ut som hej kom och hjälp mig igen..
Och det är det värsta jag vet..
Men jag har itne haft nån ork dom här dagarna jag varit hemma..
Trotts att jag haft tråkigt och inte gjort ett dugg..

Så det gäller att passa på när man är på humör..
Och det är jag nu..
Tittade ner i lilla jullådan och blev på riktigt bra humör..

Imorrn blir det hem till älsklings mormor en snabbis på eftermiddagen..
Hon fyller år, så då måste man ju dit och gratta henne..
Sen blir det till Inger förmodligen på middag med flickorna =)
Mys pys ska vi ha minsann!

Nu ska jag sätta på lite musik och höja volymen och städa, städa, städa =)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: