Fredag

Idag har varit en bra dag!
Känns så himla skönt!

Först så åkte jag till farsta för att gå på ett möte..
Och det mötet gick jätte bra..
Gick där ifrån med ett leende på läpparna..
Är så glad att jag ÄNTLIGEN fått personer omkring mig som är bra och faktiskt vill hjälpa en med att få det bästa!!!
Nån som accepterar hur läget ser ut för en och gör allt för att hjälpa till!
Så jag tror det här kommer att bli jätte bra!
Har en bra känsla i kroppen över allt iaf..

Sen mötte jag upp mamma..
Fixade ett paket och lite smått som behövdes hem..
Det är så himla mysigt att gå och strosa omkring med mamma..
Älskar min mamma över allt annat på den här jorden!!
Vad skulle jag göra utan henne!!!???!!!

Sen blev det till att fixa lite vin till imorrn..
Längtar massa till imorrn då jag ska till Jessica babe och träffa mina underbara tjejer!
Jessica fyller år imorrn (hela 21 år..haha, fortfarande en barnrumpa för mig) och har sin inflyttningsfest sammtidigt..
Sen blir det utgång på kvällen..
Ska bli så mysigt!

Kom hem för en liten stund sen..
Gick ut och busade lite med lillen och borde fixa mig nått att äta..
Är inte så hungrig dock..
Men måste göra nånting iaf..
Får se vad det blir..

Ska ta och hoppa in i en dusch först för det har varit så varmt, så man känner sig inte så fräsh för tillfället =)
En lång sval dusch!.
Japp.. så får det bli..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Thisse

Wohoooo e suss glad blir thisse glad :D hoppas du får en kanonhelg! mmmmmmmwah!

2009-05-30 @ 02:18:13
URL: http://travelingthisse.blogg.se/
Postat av: Iréne/Sessans mamma

Jag citerar min Sessa/



"De man minst anar backar

en som bäst när man behöver

det som mest!"



Ha en superkul dag/kväll/natt

med Dina vänner idag lördag!!!!



Sol och kram











2009-05-30 @ 08:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: