Jösses

Oj vad jag har varit flitig idag..
Jag vaknade relativt"tidigt" vilket var skönt..
Känner att hela dagen försvunnit och att man inte hinner med att göra nått när man vaknar så himla sent..

Blev en sen uppgång igår och en tidig läggning..
Hade dock svårt att sova nån timme mitt under natten när jag vaknade till..

Men så idag hade jag ställt klockan..
Sen när jag fick ett samtal från Svenska bostäder vid halv 11 så gick jag upp..

Ända sen dess så har jag varit igång..
Tagit 2 pauser för att äta en macka, för att sen fortsätta..
Så i 9 timmar har jag hållt i gång oavbrutet..

(Ungefär så där ser jag ut när jag jagar dom små dammråtorna)

Jag har målat klart mina hyllor nu, så dom behövs bara sättas upp på väggen..
Och jag diskade det som fanns..
Jag har dammsugit..
Dammat och torkat av hyllor, fönsterbänkar, dörrar och skåp, bokhyllorna, borden och byrån..
Sen har jag rensat i skåpet och plockat iordning bland handdukar och påslakan..
Städat undan och röjt bland alla små pryttlar som legat lite här och där..
Och sist men inte minst så har jag sorterat alla kläder nu och satt dom i ordning i byrån och garderoben..
Så nu ligger alla byxor, kjolar, tröjor, toppar och linnen som dom ska så man kanske kan hitta dom när man behöver =)
klänningarna är upphängda och väskorna sorterade..
Underkläderna har äntligen fått sina helt egna lådor och slipper trängas med alla bikinisar =D
Färgordning och allt!
Fick dammsuga 3 ggr under dan, då min dammsugare är totalt värdelös!!!
Men nu är allt damm borta iaf, tom. under sängen och soffan!
Nu skulle jag bara vilja fixa så att jag kan sätta upp alla mina skor också..
För det är det enda som inte går att fixa med än då jag inte har hyllor till det =(
Men nån gång snart så, då ska alla finisar få komma fram =)


Nu är det bara lilla jag som skulle behöva bli ren..
Bland allt damm och som jag hållt igång idag så är jag inte den mest renligaste personen..
Så ska ta mig en lång varm dusch och skrubba mig riktigt ren och smörja in mig ordentligt efteråt så man lucktar riktigt gott igen =)

Får höras mer imorrn..

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: