31.03.09

God morgon!
Nu har jag varit utan sömn i 26 timmar..
Och många fler lär det bli..

Jag som sovit så himla gott dom senaste veckorna jag bott hemma..
Somnat ganska snabbt utan att liga och vrida och vända på mig i timmar..

Men så har den perioden kommit igen då..
Den där jag inte kan somna..
Hur trött jag än är..
Har legat heeela natten och vridit och vänt på mig..
Testat ligga på rygg och på mage, på sidan och helt spridd över hela sängen..
Puffat till kuddarna och rullat in mig i täcket för att hitta en skön ställning..
Men hur trött jag än va (vilket inte var lite då jag hållt igång hela dan) så ville inte huvudet sova..
Inte orkade jag gå upp och göra nått en stund för att försöka igen senare..
Nej nej, det var kroppen på tok för död för!

(Tänk om man haft den synen på morgonen, då hade det inte gjort så mycket att jag varit utan sömn!)

Så idag när klockan ringde vid halv 9 så var det inte så svårt att gå upp..
Var faktiskt ganska skönt..
Slippa ligga där och rulla runt som en tok..
Så jag satt på mig mjukisarna och satt mig och åt frukost och titta på tv..

Och så vid 9 så kom snubben som skulle fixa mitt tak..
Gick väldans fort, det märktes att han skruvat dit ett par lamphållare förr!!
Men han skulle ringa igen för det konstiga uttaget i v-rummet..

Nu har jag tagit en dusch och tänkte börja göra mig iordning för mötet vid 12..
Efter det tänkte jag gå och strosa runt lite..
Skulle vilja till Ikea och lite roliga affärer där man kan hitta heminrednings prylar!
Börjar faktiskt trivas ganska bra här ändå..
Det duger absolut..
Känns skönt!
Inte för att det skulle göra nått om det dök upp nått annat som låg bättre till, men det är inte lika krisigt med det nu iaf!

Nä, så var det det där med att göra sig iordning!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: