En liten uppdatering

Ja jag vet..
Jag har varit skit kass på att skriva här den senaste tiden..
Men som sagt orken eller lusten till det har inte funnits..

Hur som helst så har Thisse äntligen kommit hem..
Och just nu bor han hemma hos mig..
Det är så kul att ha nån här hela tiden..
Speciellt nån man alltid skrattar med..

I fredags så sov vi lite för länge..
Blev lite veligt om vad vi skulle göra men åkte sen in till söder för att möta upp gänget och ses och dricka lite..
Men det var helt onödigt..
För alla gick åt var sitt håll iaf..haha

Så det blev in till Garbo och möta upp Börjemåns..
Och där var det nån som var lite glad i hatten iaf =P
Sötnöten!
Jag och Thisse var inte ett dugg fulla och betraktade alla andra på stället som hade fått i sig lite för mycket av det goda =)
Och jösses vilket gott skratt vi fick när det var en tjej som ställde sig uppe på "scenen" och började åma sig och trodde hon var skit sexig..
Sen började en kille dansa med henne och tillslut trodde vi faktiskt att dom skulle göra det där och då på golvet!! hahaha
Sen var det ett till par som ville vara lika "heta" som dom och ställde sig och började åma..
Och jag kan ju bara säga att jag hade träningsverk i magen dagen efter av skratter jag fick av showen dom bjöd oss på!!!

Igår blev det att vi sov för länge igen!
DÅLIG vana!
Försökte hitta på nått att göra då vi inte kände för att gå ut och festa utan ta det lite lugnare..
Först tänkte vi att vi skulle åka och bowla eller spela minigolf..
Men bowlingen var stängd och minigolfen hade vi aldrig hunnit till..
Så vi bestämde tillslut för att åka in till söder och möta upp Chris och ta ett glas bara..

När vi väl är där så dröjer det inte länge tills det bestäms att vi ska dra ut..
Och efter många om och men så bestämmer vi oss för att vi ska dra till ett ställe..
Vi går dit, går in och dricker och dansar och har trevligt..
Fram till stängning!
Då var det inte lika kul längre för då blir det bråk där inne..
Och om det är nått jag inte klarar så är det bråk..
Nu var det inte bråk mellan 2 personer utan nu var det ett helt gäng som började bråka..
Och jag kan inte hantera sånt så jag fick lite smått panik och så kom tårarna..
Jag tycker sånt är så obehagligt och så tänker jag på annat sammtidigt som hänt under åren..
Men tillslut kommer vi där ifrån och åker hem..

Självklart så missar man ju alltid bussen och får sitta i evigheter tills nästa buss ska komma..
Men det gick ganska fort endå..
Vi glupska i oss en varsin korv och satt och väntade snällt..
Sen när vi klivit av bussen och var på väg hem igen så får jag mig mitt största skratt någonsin!!
Jag bad Thisse hålla i min väska då jag höll mina skor i handen och gick armkrok med honom..
Och den synen jag hade av Thisse med väskan (som han höll ganska feminint) fick mig att brista ut i skratt..
Och jag kunde inte sluta!
Det var så jäkla roligt..
Haha..

Och idag har vi självklart sovit för länge..
Fast Thisse gick ut och sprang och var duktig..
Själv är jag lat och sitter här..

Buster kommer hem ikväll sen också =)
Ska bli så himla mysigt att pussa och krama och gosa med honom..
Det har jag inte gjort på länge nu!
Men dom är ju så himla snälla som tar hand om min lilla vovve ibland..
Eller jag får väl säga att det är Våran vovve..
Jag har ju sagt att vi ska ha delad vårdnad om honom =P
Och han trivs ju som fisken i vattnet med dom, vilket är jätte kul..
Så dom får mer än gärna ha honom hos sig ibland!

Vad som händer resten av dan vet jag inte..
Lär nog bli en riktigt seg dag har jag en känsla av..

Hur ska man ta sig upp imorrn då nu när man vänt om på dygnet???


Kommentarer
Postat av: veronica

hahaha..

men det är skönt att få sova länge i bland...

jag vaknar tidigt bara för att jag kan sova länge nu..så typiskt...kram

2009-07-26 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: