Lördag

Oj då..
Det gick inte så bra att komma i säng som jag skrev att jag skulle göra igår..
Klockan bara tickade på och minutrarna bara försvann..
För helt plötsligt var klockan 5 igen..

Var lite ovant att sova i en säng tror jag..
För jag hade svårt att somna för att det var så rakt..haha
Man behövde inte ha nån kudde som hindrade att man "rulla" ner..
Men tillslut så somnade jag..
Och jag vaknade på tok för sent igen..

Det här är verkligen inte bra..
Måste verkligen försöka ändra på det här..

Ikväll lär det dock inte bli så mycket ändringar..haha
För ikväll ska vi ut..
Först kommer Jessica över på middag här..
Sen blir det att föra lite när Inger också kommer hem och sen blir det Garbo ikväll skulle jag tro..
Ida skulle dit med ett par klasskompisar..
Roligare när man är några stycken =)

Just nu sitter jag här framför dumburken och ugglar..
Tittar på min lilla sötnos som ligger med huvudet på min axel..
Han älskar att ligga på soffstödet =)
Han är mer som en liten katt ibland min lilla knasboll..

Nä, undrar om man inte ska ta och städa det lilla som finns nu så det verkligen är fint när syrran kommer hem igen..
Då blir hon nog glad =)

Hoppas ni får en trevlig lördag!





Kommentarer
Postat av: veronica

hej varför skulle du inte ha den andra kvar???

ja då får jag läsa här i stället hihihih men du läser väl fortfarande min?? kram vero

2009-03-01 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: