God jul

Nu är det julafton..
Men jag får endå inte öppna mitt paket jag fått av älsklingen! =(
Vi skulle inte köpa några julklappar till varandra men han gjorde det iaf..
Känns ju lite dumt!
Skulle vilja ha nått till honom också..
Men pengarna finns verkligen inte..
Får fixa nått när jag får lite pengar igen!

Imorgon morgon åker jag till mamma för lite morgon gröt..
Sen blir det nog hem till älsklingens mormor och mamma för att säga god jul lite snabbt..
Sen hem till mammsen igen när älsklingen åker till sin pappa och resten av familjen..

Sen på kvällen blir det hem och bara mysa med min babe!

Nu måste jag slå in ett litet paket till Buster..
Tur att man har lite hundgodis och ben hemma =)
För han älskar att få paket..

Haha, fast han har fått sin julklapp redan ikväll kan man säga..
Jag och älsklingen åt pizza till middag idag..
Thisse hade en bit kvar och jag en ganska stor bit..
Och så gick vi ner för att fixa tvätten..
På väg ner så skämtade vi om att han kanske skulle ta pizzan och älsklingen sa att "han kanske bara slickar på den" =)
Sen på vägen upp så sa vi lite på skoj att nu sitter han säkert där med beasås runt munnen och ser nöjd ut..
Vi kommer in och Thisse kollar på sin kartong och ser att den är TOM!
Sen ser jag Buster med en liten pizza kant i munnen!!!
Då har ahn hoppat upp i soffan och snott hans pizza..
Självklart valde han Thisses pizza också..
Det var ju fläskfilé och bea på den..
Min var räkor och skinka..=)

Men vad arg jag blev..
Han fick rejält med skäll och fick ligga och skämmas länge..
Men efter ett par minuter så kunde jag inte va arg på han längre..
Då sa mitt lilla hjärta stopp och blev för blödigt igen..
Kan inte va arg på han länge..
Det går typ inte..
Men jag tror iaf att han tyckte det var klart värt lite skäll för den måltiden =P

Var bara tvungen att berätta det för vi fick oss ett gott skratt endå =)

Hoppas ni alla får en underbar jul!

GOD JUL!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: