4:e advent

Idag är/var det fjärde advent..
Det är så sjukt va tiden springer iväg..

I år ser det ut som vi får en vit jul iaf och det tycker jag är underbart!
För 4 dagar måste det hålla i sig!

Var ute med Buster i snöyran på förmiddagen..
Det hade snöat ännu mer så alla plogade vägar var igen snöade igen..
Men ännu bättre för Busters skull tror jag..
Då fanns det mer snö att slänga sig och rulla i =)



Det var så mycket snö på vissa ställen att bara huvudet syntes över snön =)
Kan inte sluta beundra hur fint det är när det är snö vart man än ser sig omkring..
Det blir riktigt vackert..
Riktigt skönt var det ute också trots att det snöade och var minus grader..
Men det var en behaglig kyla..


Sen har jag inte gjort så mycket under dagen..
Kollat lite tv och bara tagit det lungt..
Älsklingen har varit på sin fotboll som han har varje söndag..

Sen bar det av till Ida frammåt kvällen..
Blev dock bara jag och Inger som kom på det sista adventsfikat..
Men var mysigt endå =)

Nu ska jag ut med lillen för natten och sen krypa ner bredvid hjärtat mitt och förhoppningsvis få en god natts sömn!

Tänk, nu är det bara 4 dagar kvar till julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: