Förlåt

Usch på mig!
Varit skit dålig på att skriva här på senaste tiden!

Har inte skrivit någonting om resan till Tunisien heller..
Orkar inte skriva så mycket om den..
Men jag kan säga att det var en bra resa iaf!
Kommer aldrig glömma den!

Allt och ingenting hände på den resan! =) haha

Första kvällen på länge som jag är ensam..
Det känns jätte konstigt kan jag lova..
Som jag skrivit tidigare så vänjer man sig vid sällskap väldigt fort..
Så nu känner jag mig ensam =(

Ska ta och hoppa in i en dusch strax..
ÄNTLIGEN en ordentlig dusch med hård stråle och plats man kan stå på utan att hela badrummet ska bli blött =)

Det får bli allt för nu..
Känner inte att skriva så mycket..

Får en bild på mig och Ali Baba =)
Han var ju så himlans söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: