Söndag

Märkte att jag itne uppdaterat mig här på ett par dagar nu..
Har helt enkelt inte alls orkat eller kännt för det..

Hela veckan har varit jobbig..
Åkte ju till Inger i onnsdags och har varit här sen dess..
Skönt att haft sällskap..

I fredags så åkte vi in till söder syster och jag och drinkade lite på ett ställe som en gammal klass kompis till mig har!
Riktigt trevligt hade vi..
Men det blev hem tidigt..

Lördagen blev det lite solning och sen på kvällen kom ett par stycken över och så grillade vi..
Årets första grillning för min del..
Och gud så gott det var..
Blev en rätt tidig kväll även igår..

Idag har vi varit och stor handlat..
Får väl hoppas på att pengarna räcker så att man kanske kan göra nånting den här månaden sen..
Hatar det här med pengar *suck*
Sen när vi kom hem gjorde vi smörgåstårta som blev så himla god!
Efter det blev det film..

Nu är det väl sov dags gissar jag..
Har min lilla plutt igen, vilket är jätte mysigt..

Skönt att ha honom när man känner sig nere..
För det är precis det jag gör!

Jag försöker hålla modet och humöret uppe, men jag måste säga att det är svårt..
Det är mycket i huvudet igen..
Sorg, skuldkänslor, krav, sömnproblem, ångest, oro, ilska..
Listan skulle kunna göras så lång..
Och tyvärr åt det sämre hållet just nu..

Hur får man bort demonerna ur huvudet????
Jag vill inte ha dom där!

Det är väl bara försöka bita ihop..
Som alla dom andra gångerna..
Är ju så sjukt trött på det här nu bara!

Men det är tufft nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: